Zapraszamy do zapoznania się z naszymi

projektami

Edukacyjne Spacery Wirtuane

W ramach projektu przygotowujemy 25 edukacyjnych spacerów wirtualnych, które mają na celu wsparcie uczniów szkół branżowych w Polsce w przygotowaniach do różnych zawodów. Nasze wirtualne spacery oferują realistyczne i interaktywne doświadczenia, które pomagają uczniom lepiej zrozumieć swoje przyszłe środowisko pracy i zdobyć praktyczne umiejętności.

KLient
Techologia
Platforma
Zakres

Aplikacje mobilne dla przedszkolaków

W ramach projektu opracowaliśmy aplikacje mobilne na system Android, dedykowane przedszkolakom. Aplikacje te zostały zainstalowane na interaktywnych stołach w sieci restauracji McDonald's, aby zapewnić dzieciom edukacyjne i rozrywkowe doświadczenia podczas wizyt.

Klient
Technologia
Platforma
Zakres

Platforma edukacyjna LMS

Stworzyliśmy zaawansowaną platformę e-learningową LMS dedykowaną pracownikom firm tranzytowych, takich jak hotele i lotniska. Platforma oferuje kursy z zakresu profilaktyki przeciwdziałania handlu ludźmi, mające na celu edukację i zwiększenie świadomości wśród pracowników na temat tego poważnego problemu.

Klient
Technologia
Platforma
Work Type

Kursy wideo. Agencja aktorów i lektorów

W ramach projektu dla BANKU PKO BP, przeprowadziliśmy kompleksowy proces obejmujący casting, selekcję oraz przygotowanie aktorów i lektorów do realizacji kursów wideo. Projekt miał na celu dostarczenie profesjonalnych materiałów edukacyjnych, które wspierałyby rozwój kompetencji pracowników banku.

Klient
Technologia
Platforma
Zakres

Animowana instrukcja obsługi

W ramach projektu dla szkół, rodziców i dzieci, stworzyliśmy kompleksowy zestaw animowanych instrukcji, które w przystępny i angażujący sposób objaśniają wszystkie funkcje systemu. Naszym celem było zapewnienie, że użytkownicy na różnych poziomach – zarówno uczniowie, jak i rodzice oraz nauczyciele – będą w stanie sprawnie korzystać z dziennika elektronicznego eduOne.

Klient
Technologia
Platforma
Zakres

Gry internetowe i sceariusze zajęć

W ramach projektu "ABC Młodego Konsumenta" przygotowaliśmy kompleksowy program edukacyjny dla przedszkolaków, który ma na celu wprowadzenie dzieci w świat świadomego konsumpcjonizmu. Projekt obejmował opracowanie ogólnej koncepcji, stworzenie interaktywnych gier internetowych, a także przygotowanie scenariuszy zajęć i kart pracy o tematyce konsumenckiej.

Klient
Technologia
Platforma
Zakres

Kino dla dzieci w VR

W ramach projektu "Kino VR ze Świerszczykiem" opracowaliśmy innowacyjną aplikację na system Android. Aplikacja ta umożliwia dzieciom zanurzenie się w wirtualnej rzeczywistości (VR) i uczestniczenie w interaktywnych seansach filmowych, korzystając z kultowego magazynu dziecięcego "Świerszczyk".

Klient
Technologia
Platforma
Zakres

Gry internetowe

W ramach trzyletniego projektu dla Magazynu Świerszczyk, nasza firma stworzyła 20 silników gier i opracowała ponad 40 gier internetowych dla dzieci w wieku 6-9 lat. Gry te, łączące elementy edukacyjne i rozrywkowe, są integralną częścią wersji online magazynu.

Klient
Technologia
Platforma
Zakres

Teledysk dla dzieci

W ramach naszego wewnętrznego projektu, przygotowaliśmy animowany teledysk dla przedszkolaków, z podkładem muzycznym profesjonalnej piosenkarki. Celem projektu było dostarczenie atrakcyjnych i edukacyjnych treści, które wspierają rozwój dzieci poprzez zabawę i muzykę.

Klient
Technologia
Platforma
Zakres

Animacja - Explainer video

Przygotowanie profesjonalnego explainer video do aplikacji mobilnej, skierowanej do terapeutów logopedii pracujących z dziećmi. Film ma na celu przedstawienie funkcji aplikacji, korzyści z jej użytkowania oraz sposobu korzystania z niej, w przystępny i angażujący sposób.

Klient
Technologia
Platforma
Zakres

Serwis z grami dla dzieci

Kiddoland to nasz wewnętrzny projekt, w ramach którego przygotowaliśmy kilkaset gier zgodnych z podstawą programową przedszkoli. Projekt powstał z myślą o przedszkolakach w wieku 3-6 lat, ale również młodsze i starsze dzieci mogą znaleźć tu coś dla siebie. Kiddoland oferuje edukacyjne, bezpieczne gry i zabawy bez przemocy, zaprojektowane na podstawie psychologicznego rozwoju przedszkolaków, co gwarantuje wysoki poziom edukacyjny.

Klient
Technologia
Platforma
Zakres

Aplikacja mobilna dla terapeutów

Przedstawiamy przygotowaną przez nasze studio, multimedialną pomoc logopedyczną – aplikację Logominy. Stworzona z myślą o nauczycielach, terapeutach, rodzicach i dzieciach, Logominy urozmaica zajęcia logopedyczne oraz umożliwia rodzicom ćwiczenie z dzieckiem w domu. Aplikacja składa się z 25 ekranów, na których dziewczynka lub chłopiec prawidłowo prezentują głoski języka polskiego mające charakterystyczne labiogramy.

Klient
Technologia
Platforma
Zakres

Aplikacja webowa - konkursowa

Przedstawiamy aplikację webową stworzoną z myślą o organizacji konkursów wiedzy i losowaniu nagród podczas eventów, takich jak konferencje i kongresy. Aplikacja umożliwia nie tylko przeprowadzanie interaktywnych konkursów, ale także gromadzenie danych uczestników. To wszechstronne narzędzie wspiera organizatorów w angażowaniu uczestników oraz w analizie zebranych informacji.

Klient
Technologia
Platforma
Zakres

Aplikacja mobilna do nauki

Prezentujemy aplikację mobilną zaprojektowaną specjalnie dla przedszkolaków, której celem jest nauka odgłosów zwierząt. Aplikacja oferuje dzieciom interaktywne i edukacyjne doświadczenia, które pomagają w nauce rozpoznawania dźwięków wydawanych przez różne zwierzęta. Dzięki atrakcyjnej grafice i prostym interakcjom, aplikacja jest idealna do wspierania rozwoju poznawczego dzieci w wieku przedszkolnym.

Klient
Technologia
Platforma
Zakes

Aplikacja mobilna o recyklingu

Opracowaliśmy innowacyjną aplikację mobilną, która wspiera edukację dzieci w zakresie segregowania odpadów. Aplikacja jest używana podczas pikników ekologicznych organizowanych przez firmę TetraPack. Jej celem jest angażowanie dzieci w zabawny sposób oraz promowanie świadomości ekologicznej poprzez interaktywne gry i zadania związane z segregowaniem śmieci.

Klient
Technologia
Platforma
Zakres

Second Life z grami dla dzieci

Opracowaliśmy wirtualne środowisko edukacyjne wzorowane na stylu Second Life, które umożliwia dzieciom tworzenie własnych awatarów, poruszanie się po wirtualnym świecie i wykonywanie zadań edukacyjnych. Dzieci zdobywają punkty za realizację zadań, które mogą wymieniać na wirtualne artefakty, w tym ubrania dla swoich postaci. Środowisko ma na celu połączenie nauki z zabawą, wspierając rozwój umiejętności poprzez interaktywne i angażujące doświadczenia w przestrzeni webowej.

Klient
Technologia
Zakres

Półkolonie digital

Jako organizatorzy półkolonii dla dzieci w Warszawie, oferujemy wyjątkowe doświadczenie edukacyjne, które łączy naukę z zabawą i nowoczesnymi technologiami. Nasze półkolonie odbywają się w naszych ośrodkach na Bielanach, Woli i Ursynowie, gdzie dzieci mają możliwość zgłębiania tajników programowania z użyciem robotów, projektowania 3D i druku, animacji, filmu i fotografii. Nasza oferta obejmuje pełne wsparcie w zakresie koncepcji, animacji, organizacji, promocji, rekrutacji oraz ewaluacji.

Klient
Technologia
Zakres

Aplikacja mobilna do poznawania historii

Przedstawiamy naszą najnowszą aplikację mobilną, stworzoną z myślą o edukacji dzieci w zakresie historii świata. Aplikacja, dostępna na urządzenia z systemem Android, oferuje interaktywną i wciągającą naukę o kluczowych wydarzeniach, cywilizacjach i postaciach historycznych. Dzięki bogatej zawartości i atrakcyjnej formie, dzieci mogą odkrywać fascynujące aspekty historii z różnych regionów i epok, w tym starożytnego Egiptu, Polski, USA i czasów Wikingów.

Zakes
Klient
Technologia
Platforma

Ośrodek edukacyjno - badawczy

Nasz Ośrodek Badawczo-Edukacyjny to centrum, w którym przeprowadzamy kompleksowe badania jakościowe i ilościowe, wspierające rozwój i optymalizację naszych projektów. Znajdujący się w Warszawie na Bielanach, ośrodek jest dedykowany analizie oraz doskonaleniu produktów i usług edukacyjnych, zwłaszcza tych skierowanych do dzieci i ich rodziców.

Klient
Technologia
Zakres

Animowana instrukcja obsługi

W ramach tego projektu przygotowaliśmy innowacyjną animowaną instrukcję obsługi dla systemu Edusensus, dedykowanego pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Celem aplikacji webowej jest ułatwienie użytkownikom zrozumienia i efektywnego korzystania z systemu Edusensus, który wspiera nauczycieli i terapeutów w pracy z dziećmi o różnych trudnościach w nauce.

Klient
Technologia
Zakres

Pikniki Ekologiczne

W ramach projektu Pikniki Ekologiczne PL opracowaliśmy kompleksową koncepcję, stronę internetową oraz pełną ofertę wydarzeń promujących zrównoważony rozwój i ekologię. Strona została zaprojektowana, aby przyciągnąć zarówno rodziny, jak i instytucje, oferując różnorodne atrakcje edukacyjne i rekreacyjne. Naszym celem jest zwiększenie świadomości ekologicznej poprzez angażujące pikniki, które łączą zabawę z nauką o ochronie środowiska.

Klient
Technologia
Zakres

Porozmawiajmy o twoim projekcie

Zadzwoń, napisz, spotkajmy się, wypijmy kawę lub lemoniadę i porozmawiajmy o tym, co potrzebujesz. Z chęcią doradzimy Ci i opowiemy o aktualnych trendach w świecie edukacyjnych technologii dla dzieci.