Zapraszamy do zapoznania się z naszymi
projektami
Edukacyjne Spacery Wirtuane
W ramach projektu przygotowujemy 25 edukacyjnych spacerów wirtualnych, które mają na celu wsparcie uczniów szkół branżowych w Polsce w przygotowaniach do różnych zawodów. Nasze wirtualne spacery oferują realistyczne i interaktywne doświadczenia, które pomagają uczniom lepiej zrozumieć swoje przyszłe środowisko pracy i zdobyć praktyczne umiejętności.
KLient
- ORE - Ośrodek Rozwoju Edukacji
- MEN - Ministerstwo Edukacji i Nauki
Techologia
- Web GL
Platforma
- VR
Zakres
- Koncepcja i Planowanie
- Przygotowanie Materiałów
- Produkcja Spacerów Wirtualnych
- Testowanie i Optymalizacja
- Dystrybucja i Wdrożenie
Aplikacje mobilne dla przedszkolaków
W ramach projektu opracowaliśmy aplikacje mobilne na system Android, dedykowane przedszkolakom. Aplikacje te zostały zainstalowane na interaktywnych stołach w sieci restauracji McDonald's, aby zapewnić dzieciom edukacyjne i rozrywkowe doświadczenia podczas wizyt.
Klient
- McDonalds. Cheil
Technologia
- mobile apps
Platforma
- Android
Zakres
- Koncepcja i Planowanie
- Projektowanie i Grafika
- Rozwój Aplikacji
- Testowanie i Optymalizacja
- Instalacja i Konfiguracja
- Wsparcie Techniczne
Platforma edukacyjna LMS
Stworzyliśmy zaawansowaną platformę e-learningową LMS dedykowaną pracownikom firm tranzytowych, takich jak hotele i lotniska. Platforma oferuje kursy z zakresu profilaktyki przeciwdziałania handlu ludźmi, mające na celu edukację i zwiększenie świadomości wśród pracowników na temat tego poważnego problemu.
Klient
- Ecpat
Technologia
- html, LMS Learn Dash
Platforma
- Web
Work Type
- Opracowanie Platformy Edukacyjnej
- Tworzenie Kursów e-Learning
- Personalizacja Treści Edukacyjnych
- Element listy
- Integracja Multimediów
- System Zarządzania Użytkownikami
- Wsparcie Techniczne i Merytoryczne
- Bezpieczeństwo i Ochrona Danych
- Hosting i Utrzymanie
Kursy wideo. Agencja aktorów i lektorów
W ramach projektu dla BANKU PKO BP, przeprowadziliśmy kompleksowy proces obejmujący casting, selekcję oraz przygotowanie aktorów i lektorów do realizacji kursów wideo. Projekt miał na celu dostarczenie profesjonalnych materiałów edukacyjnych, które wspierałyby rozwój kompetencji pracowników banku.
Klient
- PKO BP
Technologia
- WIDEO / AUDIO
Platforma
- Casting i Selekcja
- Przygotowanie Aktorów i Lektorów
- Realizacja Nagrania
- Nadzór i Koordynacja
Zakres
- Co-Development
- Game Art Creation
Animowana instrukcja obsługi
W ramach projektu dla szkół, rodziców i dzieci, stworzyliśmy kompleksowy zestaw animowanych instrukcji, które w przystępny i angażujący sposób objaśniają wszystkie funkcje systemu. Naszym celem było zapewnienie, że użytkownicy na różnych poziomach – zarówno uczniowie, jak i rodzice oraz nauczyciele – będą w stanie sprawnie korzystać z dziennika elektronicznego eduOne.
Klient
- Vulcan, Wydawnictwo Nowa Era
Technologia
- React 18, Phaser 3.8, PHP 8.1; MariaDB 10.4
Platforma
- WEB
Zakres
- Analiza Potrzeb
- Koncepcja i Scenariusz:
- Produkcja Animacji
- Nagranie Narracji
- Interaktywne Elementy
- Testowanie i Optymalizacja
- Dostarczenie Gotowej Instrukcji:
Gry internetowe i sceariusze zajęć
W ramach projektu "ABC Młodego Konsumenta" przygotowaliśmy kompleksowy program edukacyjny dla przedszkolaków, który ma na celu wprowadzenie dzieci w świat świadomego konsumpcjonizmu. Projekt obejmował opracowanie ogólnej koncepcji, stworzenie interaktywnych gier internetowych, a także przygotowanie scenariuszy zajęć i kart pracy o tematyce konsumenckiej.
Klient
- UOKiK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Technologia
- JavaScript (React, Phaser), HTML i CSS, PHP i MySQL.
Platforma
- Web
Zakres
- Koncepcja i Planowanie
- Projektowanie Gier Internetowych
- Przygotowanie Scenariuszy Zajęć
- Tworzenie Kart Pracy
- Testowanie i Optymalizacja
- Wsparcie i Szkolenia
Kino dla dzieci w VR
W ramach projektu "Kino VR ze Świerszczykiem" opracowaliśmy innowacyjną aplikację na system Android. Aplikacja ta umożliwia dzieciom zanurzenie się w wirtualnej rzeczywistości (VR) i uczestniczenie w interaktywnych seansach filmowych, korzystając z kultowego magazynu dziecięcego "Świerszczyk".
Klient
- Wydawnictwo Nowa Era
Technologia
- Unity
Platforma
- Android
Zakres
- Koncepcja i Planowanie
- Projektowanie i Grafika
- Rozwój Aplikacji
- Testowanie i Optymalizacja
- Instalacja i Konfiguracja
- Wsparcie Techniczne
Gry internetowe
W ramach trzyletniego projektu dla Magazynu Świerszczyk, nasza firma stworzyła 20 silników gier i opracowała ponad 40 gier internetowych dla dzieci w wieku 6-9 lat. Gry te, łączące elementy edukacyjne i rozrywkowe, są integralną częścią wersji online magazynu.
Klient
- Magazyn Świerszczyk; Wydawnictwo Nowa Era
Technologia
- html
Platforma
- WEB
Zakres
- Projektowanie gier (mechanika)
- Rozwój interaktywnych treści (development)
- Zapewnienie bezpieczeństwa i przyjazności (UX) dla dzieci
- Integracja gier z platformą online
- Badania użyteczności
Teledysk dla dzieci
W ramach naszego wewnętrznego projektu, przygotowaliśmy animowany teledysk dla przedszkolaków, z podkładem muzycznym profesjonalnej piosenkarki. Celem projektu było dostarczenie atrakcyjnych i edukacyjnych treści, które wspierają rozwój dzieci poprzez zabawę i muzykę.
Klient
- GMS Innowacje
Technologia
- animacja
Platforma
- YT
Zakres
- Tworzenie storyboardu
- Projektowanie graficzne
- Animacja
- Nagrania w studio audio z profesjonalną piosenkarką
- Testy teledysku wśród przedszkolaków
Animacja - Explainer video
Przygotowanie profesjonalnego explainer video do aplikacji mobilnej, skierowanej do terapeutów logopedii pracujących z dziećmi. Film ma na celu przedstawienie funkcji aplikacji, korzyści z jej użytkowania oraz sposobu korzystania z niej, w przystępny i angażujący sposób.
Klient
- Wydawnictwo Nowa Era
Technologia
- html
Platforma
- WEB, YT
Zakres
- Przygotowanie storyboardu
- Projektowanie graficzne
- Animacja
- Synchronizacja z podkładem muzycznym
- Badania jakości i testy wśród nauczycieli logopedów, rodziców i dzieci
Serwis z grami dla dzieci
Kiddoland to nasz wewnętrzny projekt, w ramach którego przygotowaliśmy kilkaset gier zgodnych z podstawą programową przedszkoli. Projekt powstał z myślą o przedszkolakach w wieku 3-6 lat, ale również młodsze i starsze dzieci mogą znaleźć tu coś dla siebie. Kiddoland oferuje edukacyjne, bezpieczne gry i zabawy bez przemocy, zaprojektowane na podstawie psychologicznego rozwoju przedszkolaków, co gwarantuje wysoki poziom edukacyjny.
Klient
- GMS Innowacje
Technologia
- html 5
Platforma
- PC
Zakres
- Przygotowanie serwisu z pay wallem UX (projektowanie doświadczeń użytkownika) Development (rozwój i programowanie)
- Opracowanie silników gier zgodnych z podstawą programową
- Projektowanie graficzne
- Rozwój i administracja
- Przeprowadzanie badań i testów jakościowych
Aplikacja mobilna dla terapeutów
Przedstawiamy przygotowaną przez nasze studio, multimedialną pomoc logopedyczną – aplikację Logominy. Stworzona z myślą o nauczycielach, terapeutach, rodzicach i dzieciach, Logominy urozmaica zajęcia logopedyczne oraz umożliwia rodzicom ćwiczenie z dzieckiem w domu. Aplikacja składa się z 25 ekranów, na których dziewczynka lub chłopiec prawidłowo prezentują głoski języka polskiego mające charakterystyczne labiogramy.
Klient
- Wydawnictwo Nowa Era
Technologia
- Android Studio
Platforma
- Android
Zakres
- Przygotowanie koncepcji aplikacji
- Projektowanie graficzne
- Sesja fotograficzna w studiu
- Porady eksperta Logopedy
- Rozwój aplikacji
- Testy jakości
- Publikacja i dystrybucja
Aplikacja webowa - konkursowa
Przedstawiamy aplikację webową stworzoną z myślą o organizacji konkursów wiedzy i losowaniu nagród podczas eventów, takich jak konferencje i kongresy. Aplikacja umożliwia nie tylko przeprowadzanie interaktywnych konkursów, ale także gromadzenie danych uczestników. To wszechstronne narzędzie wspiera organizatorów w angażowaniu uczestników oraz w analizie zebranych informacji.
Klient
- Vulcan, Wydawnictwo Nowa Era
Technologia
- React 18, Phaser 3.8, PHP 8.1; MariaDB 10.4
Platforma
- Web
Zakres
- Przygotowanie koncepcji i specyfikacji
- Projektowanie UX/UI
- Programowanie front-endu i back-endu
- Przeprowadzanie testów funkcjonalnych i użytkowych oraz bezpieczeństwa
- Publikacja i wdrożenie
- Administracja i wsparcie
Aplikacja mobilna do nauki
Prezentujemy aplikację mobilną zaprojektowaną specjalnie dla przedszkolaków, której celem jest nauka odgłosów zwierząt. Aplikacja oferuje dzieciom interaktywne i edukacyjne doświadczenia, które pomagają w nauce rozpoznawania dźwięków wydawanych przez różne zwierzęta. Dzięki atrakcyjnej grafice i prostym interakcjom, aplikacja jest idealna do wspierania rozwoju poznawczego dzieci w wieku przedszkolnym.
Klient
- GMS Innowacje
Technologia
- Android Studio; Kotlin
Platforma
- Android
Zakes
- Analiza wymagań i planowanie
- Projektowanie UX/UI
- Programowanie aplikacji na platformy Android
- Tworzenie treści edukacyjnej
- Przeprowadzanie testów użyteczności z udziałem przedszkolaków
- Przygotowanie aplikacji do publikacji w Google Play
Aplikacja mobilna o recyklingu
Opracowaliśmy innowacyjną aplikację mobilną, która wspiera edukację dzieci w zakresie segregowania odpadów. Aplikacja jest używana podczas pikników ekologicznych organizowanych przez firmę TetraPack. Jej celem jest angażowanie dzieci w zabawny sposób oraz promowanie świadomości ekologicznej poprzez interaktywne gry i zadania związane z segregowaniem śmieci.
Klient
- Tetra Pack
Technologia
- Andorid
Platforma
- Google Play
Zakres
- Analiza wymagań i planowanie
- Projektowanie UX/UI
- Programowanie aplikacji na platformy Android
- Współpraca z ekspertami ds. ochrony środowiska i edukacji ekologicznej
- Przeprowadzanie testów użyteczności z udziałem dzieci podczas pikników ekologicznych
Second Life z grami dla dzieci
Opracowaliśmy wirtualne środowisko edukacyjne wzorowane na stylu Second Life, które umożliwia dzieciom tworzenie własnych awatarów, poruszanie się po wirtualnym świecie i wykonywanie zadań edukacyjnych. Dzieci zdobywają punkty za realizację zadań, które mogą wymieniać na wirtualne artefakty, w tym ubrania dla swoich postaci. Środowisko ma na celu połączenie nauki z zabawą, wspierając rozwój umiejętności poprzez interaktywne i angażujące doświadczenia w przestrzeni webowej.
Klient
- Fundacja
Technologia
- html 5
Zakres
- Opracowanie koncepcji i struktury przestrzeni wirtualnej
- Stworzenie interfejsu użytkownika dostosowanego do dzieci
- Tworzenie trójwymiarowego środowiska w technologii webowej
- Rozwój backendu i frontendowej części aplikacji webowej
- Implementacja logiki gry, w tym systemu zadań, punktacji i wymiany punktów
- Przeprowadzanie testów funkcjonalności i użyteczności z udziałem dzieci
Półkolonie digital
Jako organizatorzy półkolonii dla dzieci w Warszawie, oferujemy wyjątkowe doświadczenie edukacyjne, które łączy naukę z zabawą i nowoczesnymi technologiami. Nasze półkolonie odbywają się w naszych ośrodkach na Bielanach, Woli i Ursynowie, gdzie dzieci mają możliwość zgłębiania tajników programowania z użyciem robotów, projektowania 3D i druku, animacji, filmu i fotografii. Nasza oferta obejmuje pełne wsparcie w zakresie koncepcji, animacji, organizacji, promocji, rekrutacji oraz ewaluacji.
Klient
- GMS Innowacje
- Fundacja Digital Knowledge Observatory
Technologia
- offline i online
Zakres
- Opracowanie programu półkolonii
- Organizacja warsztatów
- Koordynowanie wszystkich aspektów półkolonii
- Prowadzenie kampanii reklamowej
- Przyjmowanie zgłoszeń i rekrutacja uczestników półkolonii
Aplikacja mobilna do poznawania historii
Przedstawiamy naszą najnowszą aplikację mobilną, stworzoną z myślą o edukacji dzieci w zakresie historii świata. Aplikacja, dostępna na urządzenia z systemem Android, oferuje interaktywną i wciągającą naukę o kluczowych wydarzeniach, cywilizacjach i postaciach historycznych. Dzięki bogatej zawartości i atrakcyjnej formie, dzieci mogą odkrywać fascynujące aspekty historii z różnych regionów i epok, w tym starożytnego Egiptu, Polski, USA i czasów Wikingów.
Zakes
- Analiza wymagań i planowanie
- Projektowanie UX/UI
- Programowanie aplikacji na platformy Android
- Tworzenie treści edukacyjnej
- Przeprowadzanie testów użyteczności z udziałem przedszkolaków
- Przygotowanie aplikacji do publikacji w Google Play
Klient
- GMS Innowacje
Technologia
- Android Studio; Kotlin
Platforma
- Google Play
Ośrodek edukacyjno - badawczy
Nasz Ośrodek Badawczo-Edukacyjny to centrum, w którym przeprowadzamy kompleksowe badania jakościowe i ilościowe, wspierające rozwój i optymalizację naszych projektów. Znajdujący się w Warszawie na Bielanach, ośrodek jest dedykowany analizie oraz doskonaleniu produktów i usług edukacyjnych, zwłaszcza tych skierowanych do dzieci i ich rodziców.
Klient
- Projekty
Technologia
- offline i online
Zakres
- Przeprowadzamy sesje badawcze z udziałem dzieci i ich rodziców
- Zbieramy dane na temat jakości doświadczeń użytkowników
- ealizujemy badania ilościowe za pomocą ankiet i kwestionariuszy online
- Gromadzimy i analizujemy dane ilościowe, aby uzyskać wgląd w trendy, wzorce i preferencje użytkowników
Animowana instrukcja obsługi
W ramach tego projektu przygotowaliśmy innowacyjną animowaną instrukcję obsługi dla systemu Edusensus, dedykowanego pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Celem aplikacji webowej jest ułatwienie użytkownikom zrozumienia i efektywnego korzystania z systemu Edusensus, który wspiera nauczycieli i terapeutów w pracy z dziećmi o różnych trudnościach w nauce.
Klient
- Wydawnictwo Nowa Era
Technologia
- React 18, Phaser 3.8, PHP 8.1; MariaDB 10.4
Zakres
- Projektowanie Graficzne
- Produkcja Animacji
- Synchronizacja z Podkładem Muzycznym
- Testy Użyteczności
- Wdrożenie i Administracja
Pikniki Ekologiczne
W ramach projektu Pikniki Ekologiczne PL opracowaliśmy kompleksową koncepcję, stronę internetową oraz pełną ofertę wydarzeń promujących zrównoważony rozwój i ekologię. Strona została zaprojektowana, aby przyciągnąć zarówno rodziny, jak i instytucje, oferując różnorodne atrakcje edukacyjne i rekreacyjne. Naszym celem jest zwiększenie świadomości ekologicznej poprzez angażujące pikniki, które łączą zabawę z nauką o ochronie środowiska.
Klient
- Projekty
Technologia
- offline i online
Zakres
- Opracowanie strony eventowej
- Opracowanie koncepcji projektu
- Przygotowanie scenariuszy piknikowych
Porozmawiajmy o twoim projekcie
Zadzwoń, napisz, spotkajmy się, wypijmy kawę lub lemoniadę i porozmawiajmy o tym, co potrzebujesz. Z chęcią doradzimy Ci i opowiemy o aktualnych trendach w świecie edukacyjnych technologii dla dzieci.